Saturday 5 March 2011

Coretan Kedua Nokotta

hehehehe.....mlm nie nak berblog rsanya....so, smua cerita akan terpapar diblogku....heheheh.......

dalam kita melayari kehidupan ini, semesty akan menempuhi saat-saat suka dan duka, tawa dan airmata, senda gurau.......yang menjadi asam garam yang mewarnai khidupan ini.....pengalaman serta kematangan akan menjadikan seseorang itu tabah serta bersyukur akan kenikmatan yang diberikan olehNYA.

aku x terlepas dari melalui saat-saat begitu.....biarpun umur aku bru memasuki alam dewasa, namun pelbagai cabaran, dugaan dan kenangan yang menjadikan aku seorang manusia yang tabah dan sabar. Aku beryukur sangat kepadaNYA kerana memberikan aku kesabaran dan kematangan untuk aku terus melayari kehidupan ini.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...